24 Şubat 2012 Cuma

Gittin ya mutlu musun sevgili ?

Her dinlediğim şarkı seni hatırlatıyor sevgili...
Her döktüğüm yaş içimi yakıyor...
Herkese unuttum desem de unutamıyorum seni.
Bende ki yerin hep boş,
Başkasıyla dolacak gibi de değil be sevgili...
Çok sevdim seni 
Hayallerle beraber kalbimde paramparça şimdi.
Yazdığım her harf gülen yüzünü hatırlatıyor, 
Çizdiğim her resim ise gözlerini anımsatıyor...
Yerin dolacak mı sevgili ? 
Acın diner mi bu kalpte ?
Gel desem de faydası yok bilirim
Sen başkaydın be sevgili...
Dokunduğun her yerim acıyor şimdi.
Ama merak etme sevgili 
Alıştım sensiz, acı çekerek nefes almaya.
Zor gelse de yaşamak, acı çekerek nefes almak
Sen her şeydin sevgili... 
Korkuyordum seni kaybetmekten, bak yoksun artık
Bir inat uğruna çektin gittin .
Mutluluğun sonsuzluğunu yaşatmaktı benim amacım.
Mutlu musun ey sevgili ? 
Gittin ya.. 
Mutlu musun ?
Canım acıyor, ağlıyorum ya mutlu musun ?
İçin rahat mı sevgili ? 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder